Hemma

Nu har vi just kommit hem från julbordet. Det var trevligt och jag blev mätt, men inte lika mätt som Erik:P
Men vi satt inte lika länge som vi brukar göra, eftersom att min farmor (som bjuder) har brutit armen. Och hon har jätte ont, det var i fredags det hände men jag fick veta det idag..Hon hade varit ute och gått och skulle gå över någon plogkant och det gick helt enkelt inte så bra. Armen är bruten ganska långt upp och det är helt av och lite splitter..hon kanske måste operera, så hon hade väldigt ont!!
Sen så var vi en man kort idag eftersom att pappa e hemma och har magsjuka, så ja det har hänt lite saker i helgen:P

Men nu ska jag ta mig ett litet glas vin och chilla lite;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0