Hemma från en festar kväll=)

Nu är man hemma efter en festar kväll=) det var en ganska bra kväll och jag det jätte trevligt och det var kul att komma ut på krogen, det var ju ett tag sen=) Vi var i alla fall först hos Boooba där vi drack, snackade och faktiskt kolla lite på tv:P men det var en komedi och för oss blev den ju bara roligare och roligare:P Men sen drog vi till All star, det var första gången jag var där. Och ja det var en nice miljö och så och bra ställen att sitta och snacka och man kände igen folk..Men det var en sak som jag inte gillade, det var utbudet av dricka, dom hade inte så mycket att välja på och då folk som jag som inte dricker öl har då väldigt mycket mindre att välja mellan. Dom hade typ inte alls många cidrar eller alko-läsk. och det var dyra priser på många öl..Men ja det var i alla fall en trevlig kväll=) Jag möte däremot på en konstig kille i kön till graderoben:P haha han var som underlig och efter ett tag blev han bara ännu konstigare, men det e ju så på krogen:P Sen fick jag en blick från en annan kille och ja den var fan lite obehaglig typ..

Men nu ska jag sova för i morgon är det farsdag och då ska det slås in presenter och först fira Tomas och sen på kvällen så firar vi Lasse=) Det blir nog kanoners och jag kommer nog att vara ganska mätt på kvällen:P

Go natt=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0