IKEA

Idag har vi då varit på Haparanda och över till Finland. Hade jätte trevligt=) Men jag var trött men det känns inte när man är inne på affärer:P Men något konstigt hände, jag handlade typ inget, bara lite små saker men ja det gick inte mycket pengar idag, vilket är bra nu när det e julklappar och sånt..Men ja när jag gick där inne så insåg jag att jag hur mycket saker som helst och väldigt mycke saker från ikea..Så jag jag var lite vuxen när det gäller shopping, vilket INTE händer ofta:P Men det bästa köpet var nog en kudde som jag ska ha på sängen, den var halvstor gå och en en ängel på..Men den var jätte fin och vill bara bädda sängen just nu=)

Men nu ska jag och erik äta någon godis och se några avsnitt av full frys sen blir det sängen för oss!! Jag sov inte ens tre timmar inatt så jag e ganska trött!! Men lite mys och sen sova..

Imorgon så ska vi fara och äta julbord med släkten på pappas sida, Farmor bjuder oss varje år på Arken, jag gillar inte julbord så mycket man vi har alltid trevligt=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0