Kväll'n

Ja det blev så att efter middan så följde jag eriks mamma och handla, och då passade jag på att köpa en ny mascara och öronproppar:P Haha jo jag köpte öronproppar, eftersom att jag har haft sånna problem att sova på sista tiden eftersom att erik rör sig jätte och mycket och snarkar väldigt mycke och högt!! Så jag ska göra som gamla och använda öronproppar för att kunna få sova en hel natt!
Sen har jag pratat med pappa idag och ja jag hann bli arg och så men dte e ju ganska vanligt och jag han höja min röst ganska mycket!! Men sen berättade han också att farmor har opereras idag och jag hoppas att det gick bra, vet inte när hon kommer hem från umeå, men jag ska ringa om någon dag och kolla hur det e med henne=)

Imorgon ska jag på ett möte med min jobbcoach och sen vet jag inte vad jag ska göra, men om det snöar i morgon ska jag försöka komma ihåg att skotta innan eriks pappa kommer hem så han slipper skotta, glömde bort det idag så imorgon ska jag försöka komma ihåg det, helst nu också eftersom att han är jätte sjuk..

/H

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte behöver du känna dig gammal för att du sover med öronproppar. Snarare väldigt klokt att göra det för att slippa störas av ljud. Själv sover jag jämt med öronproppar- SÅ skönt att plugga in dem när man går och lägger sig och stänga ute alla störande ljud. Fler borde verkligen testa. Hur skönt som helst.

2010-12-01 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0