Lördag - städa

Det blev sent igår, lite för sent!! Jag for runt tolvtiden till Ewe för att lämna tillbaka hunden, och då började vi prata och ja det blev sent och jag kunde inte riktigt somna när jag kom hem. Och idag så skulle jag försöka stiga upp lite tidigt i alla fall för att jag och Fellan skulle städa farfars gamla lgh, men jag sov för länge men det var lugnt blev inte så stressigt.. Men sen har vi städat idag och jag kom just hem, det gick fortare än vad jag trodde att det skulle göra, men vi hade king teamwork och ja vi hann med en fikareast då vi mest bara satt och skrattade:P Men nu e det klart och det känns skönt=)

Men nu är Erik påväg hem till mig och hämta en bil och sen kommer han tillbaka, för vi ska byta boende idag och vi har jätte mycket packning så då kör vi en egen bil=) Så nu ska jag packa och sen hem, det spelar egentligen ingen roll vars vi bor, trivs hos båda, men det jag har ju så mycket bättre säng än han, dom e typ lika sköna men min säng är större och mitt täcke e större, så inatt kommer jag att bre ut mig:P

Jag vet inte mer vad jag ska göra ikväll, jag var och hyrde filmer igår och har inte sett någon än (började se annat igår) så det blir nog någon film idag och sen kommer jag nog att somna ganska tidigt, eftersom att jag har kanske sovit fem timmar inatt och sen har jag städat nästa hela dagen..
Får se om jag skriver mer ikväll, annars skriver jag i morgon=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0