Ny vecka, nya tag!!

Nu är det ny vecka igen och det känns faktiskt ganska helt okej=) jag har haft möte idag som gick snabbt men bra;P efter det har jag sökt lite jobb har varit runt på ställen och kollar läget om lediga platser..Gick väl både bra och dåligt..Sen handlade jag lite små saker som ja lite sminkgrejor och annat=) Och nu är jag hemma igen och ska snart slänga mig in i duschen så jag hinner duscha innan alla andra kommer hem. Ganska skönt att duscha när huset är tomat, man behöver inte vara orolig att någon ska höra en sjunga, och man behöver inte vara orolig att någon kommer in just när man har släppt handduken:P Haha det e helt enkelt bästa att vara ensam hemma när man ska duscha:P


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0