Onsdag

Idag så har jag varit seg och inte orkat skriva.Först så var jag på stan idag med en kompis och hade det trevligt=) Jga köpte mig en jätte jätte fin snöglob/speldosa..kommer att komma upp en bild på den sen=) Och sen när jag kommer hem fick jag en jävla migrän så jag la mig och vila ett tag och sen har jag inte gjort så mycket mer, pratat med syrran och så=) Och nu sitter jag och ser Grey's anatomy..

Och ja det var väll varit en okej dag förutom migränen. å i morgon så ska jag följa mamma till jobbet och hjälpa henne och träffa en gammal jobbarkompis=) Jag skulle egentligen bara dit och äta med dom och prata lite men mamma undrade om jag kunde komma lite tidigare och hjälpa dom med lite saker och jag har ju som inget annat att göra så=)

Aja nu ska jag fortsätta kolla på Grey's=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0