Skottat typ:P

Ja det blev ingen mormor pga vädret, om det är bättre i morgon så far vi då, men tyvärr så verkar vädret hålla i sig. Nog för att jag gillar när det snöar och är vinter men det behöver ju inte betyda att vädret ska vara såhär:P Men jag har hjälpt mamma att skotta typ:P det e så att vi kör ju bilen fram och tillbaka på infarten för att packa snö så inte så mycket grus kommer med när man ska skotta. Och vi har ganska stor uppfart rymmer i alla fall 6 bilar, så det blir mycket fram och tillbaka och det fick jag göra..Haha men det e inte lätt när man har någon spegel man kan se igenom och en mamma som går runt bilen:P haha men det e ju bara att hänga ut huvudet så funkar det=) Men man känner sig ganska dum när man bara kör fram och tillbaka men men..

Nu ska jag i alla fall tvätta eftersom att lasse har vaknat och sen kanske jag tar en prom ner till konsum och köper snus, kommer väll att se ut som en snögubbe innan jag kommer hem:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0