Söndag

Jag kan säga att det är ganska härligt att vakna och se att det snöar=) Och jag vill ju tända ljus direkt, men jag väntar nog tills det blir mörkt ute=)
Sen så har jag som kommit på en grej, att när jag drömmer och erik e med i drömmen så är det 9 av 10 han är otrevlig..hahaha jag vet inte varför det e så men han e bara det:P Inatt så drömde jag att vi hade tre barn och vi skulle på någon festival och barnen skulle med. Men Erik skulle träffa polare och festa på festivalen istället, så jag tog med mig hans syrra. Så jag och Eriks syster går på festivalen med jag och Eriks tre barn och Erik hade fixat skjuts hem och mitt inatten när vi bär sovande barn och vi ska träffa Erik och våran chaffis. Och när vi kommer dit finns det bara en plats kvar eftersom att erik tog med sig sina fulla kompisar till bilen istället, och när erik ser oss bära grejos och barn och vi inser att vi kommer att måsta gå hem med allt mitt inatten så skrattar han åt oss..Sen vaknade jag..Men alltså han e aldrig trevlig i mina drömmar, tur att han e det i verkligheten i alla fall:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0