Torsdag kväll

Nu i afton/kväll så fölljde jag Erik och Malin och hämta Malins nya tv, jag förstår att hon har längtat eftersom att hennes tv är inte stor:P Men nu så ser jag på Byggfällan och städar lite medans. Men jag blir så arg när jag ser byggfällan, fattar inte hur vissa människor tänker!! Sen gråter jag alltid lite också men det gör jag inte bara i byggfällan:P
Jag håller också på att tvätta så jag e lite duktig just nu tycker jag:P haha

Imorgon så ska jag ta hand om Ewes hund, pga att hon ska på stan i morgon efter jobbet så då tar jag hunden hela dagen, då har jag ju någon att mysa med:P
Sen har jag nog inga mer planer för i morgon förutom att jag ska göra middag men det händer ju lite nu och då=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0