Torsdag

Idag så har jag sovit ganska mycket eftersom att jag e helt slut, tror att jag håller på att bli sjuk=/ sen så kan jag säga att min katt skrämde mig i morse, jag vaknade av att jag hade något som andades i mitt ansikte och hade hår i ansiktet men det var bara katten som ville mysa och sova under täcket, men jag trodde där ett tag att katten hade dragit in en råtta, INTE kul:P haha men ja bara kissen=)

Men ja sen vet jag inte vad jag ska göra idag, troligtvis inget eftersom att jag har ont i huvudet och är trött..Men jag har i alla fall beställt ett nytt skal till mobilen=) och igår skrev jag klart en önskelista=) Vi har lottjulklapp hos pappa och hans syskon med respektive och det e en present som ska kosta ca 400 kr, och jag vill ha ett kort där det står vars pengarna är skickade, alltså jag vill att dom ska skicka det till dom som behöver det mer=) Jag har skrivit några förslag på vars dom kan skicka dom=) ja tycker att det e en ganska bra sak att önska sig=) min styvmamma tycker inte det men hon tänker inte så mycket på andra, så jag var inte så förvånad, men skit i henne:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0