21/10 -10

Idag så fick jag veta att jag ska jobba i morgon också:D:D Känns riktigt bra!! Och idag så jobbade jag sen hem och snabb prata med Erik och sen följda jag med Malin in till stan och köpte blommor och en grattiskort till Mats (erik och malins pappa)  som fyller år idag=) Jag köpte en chokladask tidigare idag och erik var och köpte en tårta, så efter middan så blev det tårta och presenter=) Så det blev lite firande ändå, vilket inte var tänkt..

Ikväll tror jag att jag bara ska tända ljus och mysa ihop i soffan och försöka få lite värme, jag har frysit hela dagen, det e så sjukt kallt!!

/H

Kommentarer
Postat av: Anonym

och Linas pappa! ;) Vad mysigt det lät, hade gärna varit med.. jag menar.. kombinationen princesstårta och blodpudding är ju helt slående! :)

2010-10-21 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0