blabla

(jag vet, king rubrik)

Ja idag så har jag varit hos läkaren igen, och nu så ska jag röntga foten i morgon, dom är inte säker på om det är en inflammtion längre. Men jag ska fortsätta att ta det lugnt med foten och smörja in den tills vi vet vad röntgen visar...Och jag hoppas på att det är en tjurig inflammation!!
Men förhoppningsvis får jag veta mer senare i veckan=) Och sen har jag tur att mamma kör mig i morgon, jag ska vara där 07:30 och då slipper jag gå från stan, vilket är bra eftersom att jag inte får gå så jätte mycket..

Och sen idag så har jag halvsovit typ näsyan hela dagen, eftersom inatt kanske jag har sovit två timmar om ens det.. Så jag var ganska trött när jag kom hem från vårdcentralen, så jag åt lite sen har jag bara legat i sängen och sovit och slappat!!

Abbey är fortfarande kvar men jag tror att Ewe kommer och hämtar henne snart=) Men hon kommer ju tillbaka imorgon igen=) För ewe hade ju så tur att hon fått börja jobba på ett nytt ställe i hela oktober i alla fall..Och då jobbar hon heltid..Så då ställer vi såklart upp på att vara hundvakt=)

Gillar nu när det e kallt och mörkt ute på kvällen, för då kan man tända lite ljus=)


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0