Fredag och lördag

Ja igår så slog jag aldrig gång datorn eftersom att jag gjorde annat=) Först så jobbade jag igår och sen efter for jag och Erik och handlade lite saker och sen hem och få snabbvilade jag eftersom jag sovit så lite. Sen gjorde jag mig klar och sen for jag och Erik ut och åt och sen bio:D Det var så att vi firade lite igår, vi har varit förlovade i ett halvår nu=) Så det blev go middag och sen en riktigt rolig:D Sen hem och hade det riktigt mysigt och drack gott=) Hade en bra dag igår alltså=)

Idag så har jag sovit halva dan och sen har jag sett Johan Falk och ätit middag, så det har inte hänt så mycket i alla fall:P Men erik for just han ska vara borta hela kvällen och tyvärr så har syrran sina kompisar här. Det är inte så att jag har något emot syrran, verkligen inte!! Men hennes kompisar kan vara lite fjortis och jag tror att jag kommer att få höra fnitter och skrik hela kvällen vilket SUGER!! Sen vet man ju inte hur många som kommer, oftast kommer det ju flera när en har dykt upp, jag tror att fjortisar är ett flockdjur:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0