Freddag och känns faktiskt som helg=)

Nu är det fredag och det känns faktiskt som om det är helg och det är ganska härligt att känna så=) När jag kom hem däremot så fick jag en jävla huvudvärk, som fortfarande sitter i, INTE kul!!
Men nu ska vi snart äta och sen så ska Erik bort och jag ska förbi hemmakväll och hyra någon film för ikväll=)

Sen så är det ganska kul för det finns ett på mitt jobb som kallar mig kickan och jag gillar det:P Haha fan att inte någon annan började kalla mig det, så då kanske man hade det som smeknamn idag:P

Aja nu ska jag försöka hitta min ipren för som jag äter för min fot och nu kanske det också kan hjälpa mot mitt huvud=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0