Go morgon=/

jaha nu är jag tillbaka från röntgen och nu väntar jag bara på svar, och jag hoppas att det går fort!! Jag vill som veta varför jag har ont i foten!! Men men vänta e det jag får göra nu=/

Sen idag så ska jag på möte hos min jobbcooach, och hon kommer inte att bli nöjd över det jag har gjort sen jag träffade henne sist. Eftersom att foten är paj så har jag inte hunnit göra så mycket eftersom att jag inte kan gå någonstans..Men ja jag får ta den smällen helt enkelt!

Sen så kanske det blir så att jag och Erik far hem en sväng i afton, jag behöver lite saker (for aldrig förbi igår) får se om vi äter middag där också  man vet aldrig:P

Men nu ska jag ta mig någon frukost, jag har ju varit vaken i ca 2 timmar nu så man börjar känna att man är hungrig=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0