haha:P

haha jag fick inge skit från min jobbcoach=) trodde nästan det men ja när man tänker efter så är hon faktiskt helt okej, ganska rolig och lyssnar faktiskt=) Men en sak var ganska roligt, hon vet om att jag har gjort något i foten och hon undrade vad jag hade gjort, jag berättade att jag inte vet men att jag var på röntgen imorse och då var det snack om kanske en stressfraktur, hon frågade vad det var och sen säger hon - Men det var ju lite kul och intressant..
Haha ja vad ska man säga kanske inte så kul för dom som får det men jag fattar vad hon menar, men det lät bara så roligt:P

Det blir i alla fall att vi far hem till ursviken och äter middag idag och hämtar upp några saker till mig=) Det blir nog kanoners, och vi kommer nog att sno med Abbey dit, för jag vet inte riktigt när ewe kommer och hämtar henne, så hon får nog förlja med=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0