Hemma

Nu är jag hemma igen efter ha varit på stan, filmen vi såg var väl okej, men trodde att den skulle bara mycket roligare!! Men men det är ju ändå roligt att göra något nu när man har suttit hemma och haft ont o foten:P Jag känner fortfarande av foten men det är bättre nu i alla fall=)

Nu har jag gjort lite överföringar och jag tror snart att det blir middag=) Och sen har jag inget att göra ikväll, men som jag skrev igår ska det bli en tidigkväll för mig eftersom att jag ska jobba imorgon=) Guud så roligt det ska bli att jobba i morgon, jag jobbade på det stället nu i sommar och jag gillar verkligen det jobbet=) Jag har ett till ställe där jag jobbar och jag trivs verkligen inte där, så det känns roligt att få komma tillbaka ens det bara är en vecka=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0