Hemma efter en dag på stan typ:P

Nu har jag varit hemma ett tag och har hunnit äta=) Jag hittade ett par leggings, t-shirt och en locktång=)
Så det  var en ganska bra dag=) Tyvärr har jag inte hittat några jeans än=/ Hatar att ha så långa ben!!
Men ja jag e riktigt nöjd med det jag hittade:D
Sen så storhandlade jag och Erik, och jag köpte godis, inte bra men jag var så sjukt sugen redan igår och jag kunde inte hålla mig undan godiset idag:P haha ja men jag tror att det är ganska lugnt ändå:P
Nu så ska jag starta en tvätt och sen så ska jag nog ner till underbara Fanny=) Det är så rolgit att jag har fått träffa henne två gånger den här månaden=) Hon är ju som sagt i lumpen men har permis i veckan:D Så jag ska ner till henne och mysa lite ikväll och se om det har hänt nå mer roligt i uppsala. haha hon kan ha några ganska bra historier:P

Aja dags att tvätta=) Kanske lägger in bilder på kläderna sen=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0