Hemma igen

Nu är jag hemma igen, det blev tydligen en snabbfika. Vi var på Wayne's  och det var helt okej. Är bara lite konstingt  eller ja jag brukar försöka skita i det mesta när det är halvsmå grejer, men ja ibland blir man ju lite små förbannad och less, men jag vet inte om jag ska bry mig om det. Men ja man blir less på det gammla vanliga ibland om det gamla inte var något som man gillade..men men kanske ska skita i det ändå..blabla känns det som i alla fall!!
Men nu är jag hemma och varit hemma en stund=) Just nu sitter jag och fixa lite cv samtidigt som jag ser på hemmafruarna:P Inte illa när man kan göra två saker samtidigt;) haha

Annars ikväll så ska jag försöka hinna se en film som jag hyrde i fredags..haha jag är inte så snabb känner jag:P
Nu ska jag hämta ett glas vatten och sen ska jag fortsätta med papperna=)

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0