Hemma igen=)

Nu är jag hemma igen efter en riktig myskväll med kusinen=) Han var ganska trött så det har blivit mycket mysade framför tvn=) Och sen har han haft många roliga frågor och kommenatarer, men än vanligt..en var ju som bra, han frågade vilken färg mitt hus var, grönt svarade jag och då frågade han om han fick sova hos mig..haha jag tycker att det är så kul, för undra vad han hade sagt om det var gult:P Sen hade han ju en annan fråga och jag fick verkligen annstänga mig för att inte skratta, först kan jag ju säga att han har lite svårt med att hans föräldrar kommer hem sen när han har somnat och att då ska jag hem, det blir i bland som lite svårt för honom.
Kusinen: Vad ska mamma och pappa göra när dom kommer hem?
Jag: Då så kommer dom att gå in till dig och pussa lite på dig
Kusinen: Vad ska dom göra sen?
Jag: Ja mamma ska köra hem mig
Kusinen: Men vad ska dom göra efter dom klätt av sig?
Jag: SOVA

haha ja alltså det var så grymt roligt men det är ju så med dom små, men vet aldrig vad som ska säga:P

Sen så fick jag ett presentkort på sf av faster och farbror. Jag blev som förvånad, men jag fick det för att jag e snäll och ställer upp som barnvakt när som helst och hur länge som helst, men ber inte om något tillbaka. Men det tycker jag ju är självklart, om ni bara får träffa honom så skulle ni inte heller säga nej ahn är ju så grymt söt och så rolig och mysig, det är rolgit att vara barnvakt till honom:D

Oj det blev ett långt inlägg, men aja nu ska jag äta lite och se HK och sen ska jag försöka sova, ska in till stan i morgon, och sen kanske förbi farfar och sen veckohandla, allt innnan middan så jag ska inte sova hela morgondagen i alla fall:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0