Hemma=)

Nu är jag hemma efter en jätte mysig kväll=) Jag har varit hos min kusin och vi har haft mysigt, sett Mamma Mu och gjort choklad bollar som blev både fina och goda=) Sen efter jag hade läst för honom så ville han att jag skulle ligga kvar för han var lite mamma och pappa sjuk. Och jag låg kvar och vaknade när min faster och farbror kom hem, eller ja inte när dom kom hem utan när min faster skakade lite i min arm, Jag sov så gott där breve pontus=)

Sen när jag kom hem gick jag ut med hunden och nu så ligger hon i soffan och jag sitter här vid datorn, och ja jag ska slappa lite i alla fall:P Och i morgon så har vi hunden till mitt på dagen så jag ska ta hand om henne=) Sen så blir det att ringa till läkaren om en ny tid för min fot är verkligen inte bra!!

Aja det var det jag hade att säga...

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0