Jahaaa

Okej först ska jag säga att jag klagade lite för fort på vårdecentralen,  visst tog det lång tid innan dom ringde upp men jag fick en tid redan idag. vilket var riktigt bra=) Men ja det som inte var lika bra är att jag har överansträngt foten så nu har jag en inflammation så jag ska inte göra så mycket på en vecka..vilket betyder tråkigt och sen så inget jobb eftersom att jag står och går mycket när jag jobbar=( Men men finns inte så mycket att göra åt. Blev lite bättre att jag hade en läkare som var hur bra som helst och rolig:P

men nu har vi i alla fall varit på apoteket och handla saker till foten och nu så väntar vi bara på middan. och ni kan ju gissa vad jag ska göra ikväll:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0