Kvällen

Nu har jag varit hemma en stund, har hunnit äta middag och nu sitter jag och ser Grey's anatomy, fråga mig inte varför jag har börjat se det igen, för jag kommer inte att ha något bra svar:P Jag hade i alla fall jätta mysigt nu när jag var borta, vi såg en jätte bra film, naturligtvis kommer jag inte ihåg vad den heter men den var bra, så nu vet ni det;P

När Erik hämtade mig så for vi på maxi och handla lite schampoo och några saker man ska ha under blockljus så det inte blir några märken, så nu ska det bli lite mysigare här nu när vi går mot kallare tider=)

Haha och förresten just nu väntar jag bara på ett hat mail eller kommentar på fejjan eller något samtal. haha det är så att min styvmamma pikade mig (inte ovanligt att hon kan vara otrevlig) och ja jag sa ifrån på hennes sätt och ja haha snacka om att hon inte kommer att gilla det!! men men finns inte så mycket att göra åt!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0