Lördag=)

Idag så Abbey farit hem och det har gått jätte bra att ha henne och troligtvis kommer hon tillbaka imorgon och stannar en natt=)

Idag så har jag varit hos fanny som e hemma över helgen=) Vi såg en otroligt bra film och sen blev det bara en massa prat:P Men det var roligt att se henne igen, alltid lika roligt:P Eller ja kanske idag var roligast eftersom att hon hade många roligare saker som har hänt nere i Uppsala:P haha alla som tar lumpen verkar inte ha riktig koll:P

Idag har vi också haft sista grillningen och gott var det=) Och nu har jag bytt om och ska dra till Camilla och bara vara där ett tag ikväll=) Det kommer att bli kanoners=)

Sen kan jag också säga att min fot kan dö!! jag har så sjukt ont i den och på måndag morgon kommer jag att ringa och boka tid med läkaren, för det går inte över utan blir bara värre!!

Aja nu ska jag dra:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0