Måndag=)

Idag har det varit en riktigt bra dag, först så somnade jag innan tre inatt, vilket var länge sen så jag är lite piggare än vad jag brukar vara=) Sen så har jag jobbat idag på jobbet där jag trivs=) Det ska blir JÄTTE roligt att jobba där i veckan:D Sen när jag kom hem så kom ewe ungefär samtidigt som jag och då for vi upp på maxi och handlade lite hundmat, ben och leksaker till valpen=)
Sen efter det har vi ätit middag och nu så sitter jag och ser en film (Dear John)

Sen ikväll så ska jag nog bara slappa och sen försöka somna tidigare ikväll om det nu går att styra:P Men det är i alla fall jobb i morgon och jag hoppas att dagen blir lika bra som idag=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0