Måndag igen..

Måndag igen och Abbey for hem för ett tag sen.. Och både jag och Erik har sovit dåligt inatt så idag är en seg dag:P

Jag är också lite smått arg på min jobbcoach, jag skulle maila henne när jag fick veta hur jag skulle jobba eftersom hon skulle planera in en möte med mig, Jag har gjort det för ganska länge sen nu och inte fått något svar av henne. Vet inte om hon kollar mailen eller inte. Men nu fick jag ett mail om att vi ska ja någon gruppträff samma vecka som jag ska jobba, jag har mailat henne om att jag ska jobba dom dagarna men ja hon verkar ju inte kolla mailen, så nu försöker jag få tag i henne och säger att jag inte kommer nästa vecka, men att få tag i henne e enklare sagt än gjort!!

Aja nu ska jag äta något, har inte gjort det än idag, så jag känner att det är dax!!
jag sitter och och vätar på att vårdcentralen ska ringa, måste tillbaka dit för min fot är mycket sämre nu än förra veckan!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0