Mycket idag!

idag har det varit ganska mycket eftersom att jag har packat ihop mina grejer på mitt rum så nu är dom inte där längre..Det är så att pappa och hans fru vill göra om i det rummet sa fångeln som viskade i mitt öra, så jag tänkte att det är väl bara att packa ihop sina saker då. Och jag och Erik sov där inatt så jag tänkte att då passar det bra att börja packa..Och det har vi gjort idag..pappa och hans fru blev ganska förvånade när dom kom hem, jag ska att jag hade hört att ni skulle göra om mitt rum till ett kontor så jag packar ihop mina saker. Dom var på mig flera gånger att det där behövde jag inte göra nu, men om det ändå ska göras så gör jag det nu..Dom hade börjat he in deras saker i rummet och i skåpen och nu har dom mer plats..Dom ska göra om rummet i vinter fick jag veta och det kanske var då jag skulle packa mitt rum, har ingen aning, men nu är det gort..Jag hade ju inte så mycket saker eftersom att när vi flyttade dit (sex år sedan) så slängde jag och syrran det mesta..och sen är jag inte där så ofta så man hinner inte samla på sig så mycket:P Men ja det är skönt att det är gjort så man inte ska behöva göra det sen=)

Men sen har jag och Erik haft en till myskväll ikväll:D Vi hyrde några filmer och kröp ihop oss i soffan, mysigt:D Och nu sitter jag och skriver det här och kollar mailen och sånt, men sen blir det nog snart sängen (hoppas att jag kan sova ikväll!!) För i morgon ska jag och Erik in till stan och kolla på en jacka åt honom, har inte gjort det än, och sen efter det ska jag träffa en kompis och gå på bio=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0