Nu har man lite planer=)

Nu har man lite planer för den här veckan vissa är bra och andra måste man göra:P Först så jag och Erik ta hand om Abbey på dagarna den här veckan eftersom att hon ska jobba. Sen så ska vi ta hand om pappas hundar och ewes hund från fredag till lördag, Ewes hund är alltid okej att ta hand om för hon så fin, men pappas hundar  ja vad ska man säga   dom är HEMSKA!!

Sen så jag jag till farbror doktorn imorgon och kolla min fot igen, och det är ju synd att det inte har gått över men det är ju bra att man försöker fixa det=) Sen så efter det ska jag förbi min chef och hämta lite papper, sen måste jag hem och hämta lite saker..Har man tur hinner man träffa syrran:D

Och det sista är att jag har möte på Onsdag, så ja jag har i alla fall lite att göra=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0