Onsdag - slappa - papper - barnvakt

Idag så sov jag längre än vad jag hade tänkt göra, men jag skulle egentligen in till stan idag och lämna lite papper men eftersom att varken datorn eller skrivarn ville funka så hade jag inga papper..Men nu idag så verkar den funka, så jag ska fixa papperna och fara in till stan i morgon istället=) Men jag kan säga att jag var ganska arg på datorn och skrivarn igår!!

Men idag ja eftersom att det inte blev stan så håller jag på att fixa papper nu och sen vet jag inte vad det blir förrän lite senare för då kommer fastra mine och hämtar mig, jag ska dit och vara barnvakt åt min söta Pontus:D Dom har någon årsdag idag så dom ville ut och fira lite och då e det ju klart att jag ställer upp att vara barnvakt=)

Men nu ska jag ta mig något att äta, börjar bli lite små hungrig=)

En bild från st-holm och ja erik ville nog inte att jag skulle vara med på bilden:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0