Söndag

Först så vet jag att jag inte skrev igår och ja jag tror att jag bara inte hade någon lust..Men i alla fall igår så for vi hem till mig och ska vara här någon vecka..Ewe följde med oss hem eftersom att hon vi hade en liten filmkväll vi såg Johan Falk, köpte nästan alla hans nya filmer igår=) Haha sen så skulle vi ju äta middag och vi tänkte fara och handla till lite mat, och ja jag hittade smörgårdstårta och det var så länge sen så jag övertalade ewe att vi skulle äta det till middag=) Haha kanske inte den bästa middan men satan så gott det var=) Sen blev det johan falk och det sliutade med att vi alla somnade i soffan:P

Idag så har jag gjort som jag gjorde förr på söndagar. Jag sov länge och sen när jag vaknade slog jag igång tvn och halvsov till den och ja jag sitter fortfarande i morgonrock:P Haha förr gjorde jag alltid så på söndagar eller jag pluggade också, men jag gjorde mig aldrig färdig förrän efter middan:P det e ganska härligt att han en sån dag=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0