Söndag=)

idag så träffade jag en kompis inne i stan på en fika, mysigt var det=) Sen så gick vi lite på stan en stund, och jag hittade mig ett armband=)
Efter det så for jag och jag och erik la oss och såg en film och bara slöade, ganska skönt efter den här veckan=) Sen for erik iväg och just nu så slappar jag och tvättar lite däremellan..eller ja lite och lite haha men jag tvättar i alla fall=)

Vi har fortfarande främmen från stockholm så jag och erik sover i fellans säng inatt också, och sen så är det där jag sitter nu för jag vill inte vara i mitt rum när det inte e jag som bor där för tillfället..Men det känns lite konstigt att sitta här men men det e ju mitt gamla rum så:P

Aja nu ska jag se Irene Huss=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0