Tisdag - väntar och väntar

Tänk att det ska ta en timme innan vårdcentralen ringer upp en,,,det e för lång tid och man sitter bara och väntar och kollar på klockan men inte går det fortare för det!! Jag ska i alla fall försöka boka en tid för att kolla min fot..har så sjukt ont i den och jag hinner bara gå några steg innan jag börjar gå på tårna på den foten..så något är det med den! Jag hoppas bara att det inte är en inflamation, har haft det förr och det är inte kul och känns ungefär som det gör nu. Och om det är det kommer jag inte att kunna jobba vilket INTE är bra!!

Aja det blev då inget jobb idag trotts att det kändes som det..vilket är både bra och dåligt, det skulle ta så ont i foten eftersom jag står hela dagarna på jobbet, men jag gillar ju att få lön:P

Men nu ska jag hitt på något annat=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0