Torsdag

Ja jag har ingen aning om vad jag ska skriva om, men inatt   eller ja i morse var det jag somnade, jag har så problem med att sova nu för tiden, men det kommer nog att gå över när man har mindra att tänka på=)
men däremot när jag sov så sov jag som en klubbad säl, vilket jag inte har gjort på länge!

Sen har läkaren fått svar från igår och det är inget brutet i alla fall så nu ska jag börja äta ipren tre gånger om dagen eftersom att det kan vara en tjuring inflammation, och till veckan ska jag ringa till sjukgymnasten och boka tid där..Ja jag hoppas att hela skiten går över snart!!

En sak som är roligt med idag är ju att första snön har kommit, den kom ju med ett riktigt pissväder, men den har i alla fall kommit:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0