Annars då?

Ja idag har jag inte gjort så mycket förutom att träffa kompisen tidigare idag och sett på bio..Eller ja jag har faktiskt varit lite arg idag:P jag skulle åka buss in till stan så jag skulle vara där 17:20 (bussen gick 16:53) och jag skulle träffa min kompis 17:40. Jag for tidigare till stan för att hinna fixa min glajjer, men ja det ville nog inte bussen:P För den kom aldrig!! Jag kan säga att jag var ganska arg eftersom att närsta buss inte skulle gå förrän 17:20 då jag skulle vara inne i stan egentligen! Och jag fick ringa runt lite och fixa lite saker biljetterna till bio exempelvis. Sen ringde jag till min kompis och det visade sig att hon var för tidig in till stan så nu fick hon vänta ännu längre.. Jag var inne i stan 17:50 alltså 30 min senare än vad jag skulle vara.. Jag har varit gladare kan jag ju säga:P

Och jag hann inte fixa glajjerna så det får jag göra en annan dag=/

Aja nu ska jag äta sen sova:D

Peace out;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0