Blidde bowling i alla fall=)

Efter vi hade varit hos erik så sa jag att jag var sugen på att bowla snart, och då sa erik -Ska vi fara och bowla nu?   Sagt och gjort så drog jag, erik och Malin och bowla:D Och det var roligt och ja det gick skit bra för mig. MYCKET bättre än vad det brukar göra och jag vann:D:D:D Det var roligt och nu ska jag vila upp handleden innan vi far dit nästa gång (får sjukt ont i handleden, dom e bara paj som allt annat)..Men det är bara att hoppas på att det går lika bra nästa gång=)

Och imorgon har jag inga planer för dagen..Eller jo erik och jag ska handla lite extra till middan som fattades..Men sen på kvällen så ska jag, erik och ewe börja bila ner till stockholm där vi ska vara till torsdagkväll=) Det är så att Ewe ska hämta en hund och vi skulle följa med som sällskap och lite chaffis..Och då passar vi på att stanna ett tag så vi hinner gå lite på stan och träffa en släkting till erik, där vi också ska sova en natt:D Det kommer nog att bli roligt=) Men det känns lite konstigt för det blev som tvärt bestämmt, vi bestämmde det för någon dag sedan, så imorgon bär det av...Men sen så var ewe snabb på att bestämma om hunden, så allt gick som undan=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0