Lite bilder=)

För ett tag sen så sa jag att jag skulle lägga upp bilder på det jag shoppade i fredags, haha och ja nu kommer dom:P

Smycken från glitter=) Har en ring redan som passar bra till=)
Smycken från Cubus. Brukar inte ha den här färgen, men ja jag tycker dom var snygga=) Älskar verkligen armbanden=)
Ny tunika också från cubus. Verkligen inte jag men ja jag fastnade för den och det var faktiskt riktigt snygg, och smyckerna kommer att passa riktigt bra till tunikan=)
Nya handvärmar saker, skitsnygga och mamma håller på att göra en halsduk till mig i samma färg, kommer att bli riktigt bra!

Ja det var det jag hade köpt och jag känner mig riktigt nöjd:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0