Snart bär det av=)

Nu ska jag bara packa det sista och efter det är det nog inte så länge kvar innan vi drar=) Som sagt vi ska ner till stockholm och hämta en valp, så hoppas bara att det går bra att köra hem, visst komme vi att måsta stanna mycket och så men det e klart, men jag hoppas också att hon kommer att sova mycke eftersom att annars kan det bli lite tungt:PMen det kommer nog att gå kanoners=) Om jag inte har skrivit det tidigare så är det ewe som ska ha en hund=)  Men nu är det packning sen bil hela natten och sen i morgon far vi till eriks släkting, där vi ska bo en natt. där lämnar vi alla våra saker och sen drar vi ner på stan, men det kommer nog att bli så mycket shopping eftersom ingen av oss har riktiigt råd..haha i alla fall inte ewe, hon ska ju som köpa annat:P Och sen på torsdag så hämtar vi hunden och sen blir det nog att börja köra hem igen=) En kortvisit men det kommer nog att bli roligt=)

Kameran ska med och det kommer nog att bli några kort i alla fall:D

Men nu ska jag packa och vi hörs på Fredag:D:D

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0