Söndag-städning

Idag så har jag varit hem och städat, och då menar jag städat!! och sen har jag rensat lite kläder, vilket alltid är jobbigt men behövligt:P men jag var skit seg på att städa för först hade jsg inget städarhumör, och sen hade vi främmen som  jag pratade med och sen lekte jag med katten;P Men det jobbigaste var att jag hade så sjukt ont i magen så jag ville inte ens stå upp..Men när det gick över då j*vlar vad fort det gick att städa=)

Sen hände det en jätte rolig sak idag:P Min lillasyster är med i tokasfri dup på skolan, och då ska man ha med sig en vuxen som man ska skriva under papper med där man lovar att inte änvända tobak under tiden så eleven går i skolan. Och man ska hjälpa varandra att säga nej till tobak. Och min syster kunde inte skriva under med min mamma pga att hon röker och min pappa brukar röka ciggar ibland, så det blev jag som skrev under, och jag snusade då lite men det visste ingen i min familj om. Och det var några år sedan, (det var när lillan gick sexan och nu går hon nian). Och idag fick jag ett deplom och en tygväska som tack för att jag har varit så duktig vuxenpartner till lillasyrran:P Haha jo men hallå:P När jag såg vad jag hade fått så skrattade jag som dan vilket min familj också gjorde (dom vet att jag snusar sen ja länge i alla fall) Och på tygväskan står det stort JAG HAR BESTÄMMT MIG..Haha ja men fick sig och gott skratt i alla fall=)

Ursäkta dålig bild! Men det som inte syns på bilden är också en logga nära det står tobaksfri duo..Förresten så tycker jag inte om att få en tygväska, känner mig gamal:P Och syrran berättade att vissa elever hade fått pris dom också, men då var det en T-shirt , det hade jag velat om ju:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0