Sovit som f..

Inatt har jag verkligen sovit hur mycket som helst!! Men ja det är ganska skönt, eftersom att jag inte har sovit så mycke på dom sista nätterna.

Slog igång  min mobil igår (som har varit av sen i måndags) och då hade jag fått ett sms och att min telefon är klar:D Så nu gäller det bara att ha en bil så man kan fara och hämta den!! Måste ragga på någon lite;)

Annars idag så ska jag packa för att fara till erik, och jag måste också fixa mina naglar innan jag far..det e då erik syster som ska hämta oss i alla fall, Hoppas bara att vi får ta bilen sen och hämta min telefon!!

Aja nu ska jag ta mig något att äta sen ska jag packa och göra mig klar sen drar jag=)

 

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0