Tillbaka=)

Nu är jag hemma igen efter ha varit på stan med Helen=) Vi hade trevligt och gick och fikade, det blev som en frukost lunch i alla fall:P Sen gick vi en liten stund på stan, jag skulle ha ett linne och hårspray och det gick skita bra..fick med mig ett par leggings och mascara också=) Så det gick kanoners;)
Vi bestämde också att vi skulle ses ikväll och ha en riktig myskväll, med film och nått gott att dricka=)


Min otroligt goda bire                            Oj vad glad hon kommer att bli när hon ser det här;)
och salami macka=)

Jag ska snart byta om och fara till syrran på middag, det blir surströmming som sagt=)


/H

Kommentarer
Postat av: Helen

hhhahaahahah frida andersson , jag ska strypa dig! ;)

2010-09-03 @ 18:50:50
URL: http://skellefteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0