Tjena mitt bena:P

okej först vet jag att man inte ska skriva ett inlägg när man är onykter men det skiter jag i=) Jag har och några kompisa har i alla fall varit ute ikväll och vi hade riktigt trevligt=) Det blev olles naturligtvis och jag och erik skulle inte dricka så mycket, men ja det gick ju sådär;) Erik kan köra i morgonkväll som det var tänkt i alla fall, haha men det e ju tur att inte jag har körkort:P HAHA

Ja vi hade i alla fall skit trevligt och jag älskar min nya kavaj som jag hade på mig ikväll, riktigt snygg=)
Men nu ska jag se lite på tv och sen ska jag sova, är sjukt trött efte att inte ha kunnat sova och sen jobba idag och sen bara hunnit tvär vila efter middan..Så därför blev det lite tidigare för oss, men vi hade jätte trevligt i alla fall=)

Imorgon ska vi sova ut och sen har vi inte så mycke planer, vi ska till pappa och äta middag i morgon och sen ska erik köra hem främmen på natten. det är som allt, men det känns ganska skönt ändå=)

Aja men nu ska jag göra annat, och jag ber om ursäkt för man stavning och jag kan säga att jag aldrig har skrivit ett inlägg så sakta:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0