Tjobba

Har haft en riktigt dålig uppdatering idag, men det beror på att jag inte har gjort något, så jag var bara snäll så att ni inte skulle behöva sitta och läsa mitt babbel:P

Jag har i alla fall varit ute på en promenad idag också, eller jag ikväll, det var riktigt härligt. Och jag hoppas att vädret vi har haft dom senaste dagarna håller i sig=) (peppar peppar) Jag har också träffat en farbror till erik idag, och haha ja han var trevlig. det enda som var att när jag kom tillbaka efter jag hade varit ute så var jag svettig, och då ville han ha en bild på mig för att kunna visa frugan hur jag ser ut.. Ja jag försökte lirka mig ur det me ja det gick som inte så bra, så nu ser om hon mmig som någon sliten svettig sak:P haha..Ja vad ska man göra:P

Aja nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det väll att se någon serie=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0