Torsdag redan!!

Det är redan torsdag och det känns verkligen konstigt!! Veckan har verkligen gått fort! Idag så mår jag mycket bättre än vad jag gjorde igår=) Jag har fortfarande ont i huvudet och magen men inte alls lika mycket som igår=)

Så idag så har jag varit på ett möte på förmiddan och sen for jag och jobbade och efter det så lämnade jag av några papper på AF så det känns bra att man har hunnit göra lite idag efter bara ha legat hela gårdagen=) Och nu ska jag faktiskt fortsätta med tvätten som jag inte kom så långt på igår:P

Ikväll blir det nog att bara chilla, jag ska jobba imorgon också mellan 08:00-15:30 och sen kanske det blir utgång på kvällen, så ikväll kommer jag att ta det lugnt och halvsova i soffan=)

Härliga sommaren som man missade!

 

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0