Usch vilken dålig uppdatering:P

Ja det har varit en riktig dålig uppdatering idag!! Men ja jag har väll bara inte orkat:P Men idag så har jag i alla fall klippt mig, vilket behövdes! Och jag hade riktigt tur med det förresten, Jag ringde till ett ställe där jag inte brukar klippa mig men mamma sa att dom var duktiga, så jag ringde dit kl 14:30, och dom hade en tid kvar idag kl 15:30, så det var bara att göra sig klar och sen fara:D Men jag blev nöjd och det känns skönt att då det frächt igen!

Sen idag så har jag skaffat mig ett nytt skåp som jag ska ha kläder i.. haha och nej jag ska inte byta ut det mot något annat skåp jag har kläder i utan jag ska ha ett till:P Men det kommer att bli jätte bra i alla fall, det enda som är att jag ska byta knoppar på det frör dom e riktigt fula!

Men nu håller jag på att se på tv och fika lite bullar som mamma har bakat idag=)
Mums;)

Sen så har jag köpt en sak åt håret idag, eftersom att jag har lite lockar i håret och jag har sne lugg och då måste jag platta det oftare så köpte jag en spray som är ett värmeskydd, vilket alltid är bra att ha!
Det enda som är med just den hära är att, den vätskan som inte kommer i håret och landar på golvet som det kan göra med spray, så blir det i alla fall skit halt på golvet:P Min lilla syrran använder den här och det finns just en fläck i hennes rum som det är så sjukt halt på:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0