Fredag

Nu är det fredag och det känns ganska skönt, det är också den första helgen på länge som jag inte har något inplanerat vilket känns väldigt skönt=)

Idag så har jag varit och hämtat mitt nya legg och ja jag blev ful!! Men alltså det är ju inte många som blir snygga på bilden, kameran e ju konstig och ja vem fan står och gör en pose på bilden:P haha gud om jag skulle jobba någonstans och bad om legg och ser att någon är lite överfixad och gör en pose, guud vad jag skulle skratta. För egentligen vem bryr sig om man ser bra eller dålig ut på ens legg eller körkort?!?!

Sen har jag varit på ett möte som inte alls räckte länge så jag ringde morsan och sa att hon skulle komma in till stan så skulle vi ta en fika, sagt och gjort så drog på vi på ainas:D Satt där och småpratade och fika=)
Jag skulle egentligen till en polare idag men det blev inställt så det blir att vara hemma ikväll, det går nog bra det också=)

Slänger in en bild på tulpaner, får sån vårkänsla när jag ser tukpaner=)


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0