Fredag=)

Änligen fredag, jag älskar fredagar men just den här fredagen har haft en sak som inte var så roligt, det har snöat!! Jag vill inte ha snö fast än att det troligtvis kommer att smälta snart, men jag vill inte se att det snöar!!
Ja så nu har ni förstått att jag vill ha sommar:P Idag har jag kollat lite på joobbfronten men ja, kanske har hittat något jobb som jag kan söka. Sen har jag också legat lite länge idag, men jag var så trött och hade ont i huvudet så ja..

Idag har jag som ingen plan, kanske ska på bolaget och handlar inför i morgon:P Men i morgon så ska jag och Erik på stan och kolla glajjer och sen ska jag på bio och efter det ska jag skynda mig hem och byta om och sen drar jag på fest:D Så jag har i alla fall lite saker att göra på söndag=)

Men nu ska jag gå en prom med hunden, eller ja efter jag har väckt henne:P Hon sover ju till och med längre än mig:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0