Kvällen

Just nu sitter jag här och snorar:P Håller på att se Grey's Anatomy och ja det blev lite ledsamt...och ja det är ju inte ovanligt att jag gråter mednas jag ser på tv:P Och efter jag har sett klart det är programet så ska jag se Off The Map och det kan också göra så att man blir ledsen i ögat:P


Vi var i alla fall förbi hemma och jag hämtade lite saker som jag hade glömt och nu kan jag äntligen sitta vid min egen dator=)

Imorgon har jag ett möte på AF och sen hade jag tänkt gå lite på stan och se om man hittar något=) Får bara inte hitta för mycket, men det var länge sen jag handlade så jag tycker nästan att det är dags att handla något;) Jag e lite shopping sugen helt enkelt:P
Sen så är det så att jag skulle behöva klippa mig men jag e lite för snål, vi får se, jag skulle behöva det men sen så är det andra saker som jag också vill lägga pengarna på..Vi får se hur det blir=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0