Måndag

Ja en ny vecka är här och det är en kort vecka eftersom att påsken kommer ju alldelens snart=) Idag så ska jag till mormor och hälsa på=) Ska försöka få ut henne ur huset haha får se hur det går:P Men ja vi ska vara där en stund på dagen=)
Sen idag så flyttar vi till Erik igen, vi skulle göra det igår men eftersom att jag ändå skulle hem hit innan jag skulle till mormor så sov vi en natt till=) Så efter middan idag så blir att packa och dra till Erik=)

Igår så blev det då ingen städning, vi duschade Kelly istället..Vi har aldrig duschat henne förr men det gick hur bra som helst=) Hon har ju en speciell päls och ja det rymms mycket vatten i den:P När hon skakade på sig så stängde jag och Erik in oss i duschen för att slippa få en dusch av henne:P Men hon blev då i alla fall ren och fin=)

Men nu ska jag göra mig klar=)


Slänger upp en bild på tulpanerna som jag älskar;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0