Missinassen = Mitt i natten

Japp som ni ser på ser på rubriken så fattar nu ju ungefär vad klockan e:P Jag har suttit och sett lite olika saker, som bland annat plastikturisterna. Faktiskt ett ganska bra program, och jag kan rekomendera att i alla fall kolla på när LG pratar:P En härlig snubbe som inte är blyg eller rädd för att prata och ja har många tips om olika saker:P

På stan idag så blev det fönstershoppa, precis som jag hade tänkt. Eller ja det beror på hur man ser det, jag köpte hår spray  me jag räknar inte riktigt det till shopping.. Sen i afton har jag och Erik varit ut med Kelly och kastat boll, och guusis vad glad hon va=) Och sen har jag som bara slappat framför tvn..

Imorgon så har jag inga planer och om det är sol i morgon ska jag nog sitta ute en stund=) Det är så SJUKT härligt nu när solen lyser varje dag, jag har sånna vårkänslor:D:D:D
Men nu SKA jag sova;)

Go natt på er alla troll=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0